poniedziałek, 2 marca 2015

About the blog
To tak na początek: Cześć wszystkim!
Oto co będziecie mogli zobaczyć na moim blogu:
- moje rysunki (do szkoły i te ,które rysuję dla przyjemności)
- przepisy na różne smakowite dania (na te które upiekę, ale również na te, które mi zasmakują)
- zdjęcia mojego ubioru i moje ( komplety, w których najbardziej lubię chodzić i nie tylko)
- czasami wiersze (jak mi coś przyjdzie do głowy to wam napiszę)
- przygody z mojego życia (jakieś śmieszne, niesamowite wydarzenia)
- jak będę bardziej zaawansowana to może  filmiki
- no i to o co będziecie mnie prosić w komentarzach 
Mam nadzieję, że mój blog wam się spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥