środa, 1 kwietnia 2015


Test

Cześć wam! Dzisiaj miałam sprawdzian szóstoklasisty. Bardzo się stresowałam, ale teraz już jest dobrze. Mam nadzieję, że mi dobrze poszło i dostanę się do wybranego przeze mnie gimnazjum.

Mam dla was parę rad na stres. Jak się odstresować:

1 Zróbcie coś co lubicie np. idźcie na spacer, oglądnijcie ulubiony film, upieczcie coś, namalujcie, wyjdźcie na świeże powietrze, posłuchajcie muzyki.

2 Nie myślcie o sprawdzianie.

3 Wyśpijcie się.

4 Zjedzcie lekkie śniadanie.

Myślę, że rady wam się przydadzą przed sprawdzianem, konkursem, kartkówką.

Gdy po sprawdzianie wróciłam do domu cieszyłam się, że jestem już po. Teraz będę pisała do was częściej.


Na moim blogu zaszło parę zmian, mianowicie: zmieniłam tło oraz nagłówek postów i bloga, dodałam nowe strony: Moje rysunki  Kontakt  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥