wtorek, 1 września 2015

Two weeks of fredoom



Hejka! Nie było mnie tu dosyć długo, ale w te wakacje chciałam się trochę wyluzować, zapomnieć o czekającym mnie gimnazjum, odstresować się i wypocząć… Ale już jestem. Wakacje się skończyły, a ja chce je wam jeszcze trochę przedłużyć. Dlatego dziś mam dla was posta z moich wakacji.

Ostanie 2 tygodnie lipca spędziłam z rodziną i znajomymi na świetnych wakacjach. W pierwszym tygodniu byłam na Mazurach. Pogoda była idealna do żeglowania, słońce świeciło, a wiatr nas nie opuszczał. Codziennie kąpaliśmy się na środku jeziora, nawet, gdy woda była zimna. Najczęściej spaliśmy „na dziko”, czyli zatrzymywaliśmy się na jakiejś plażyczce lub przy lesie, a nie w porcie.


 Razem z Liwią i Mateuszem (moimi przyjaciółmi) biegaliśmy po drzewach laliśmy się wodą itp. Oczywiście nie obyło się bez „wodnych bitew”, przy których było bardzo dużo śmiechu. Mięliśmy wiele przygód między innymi: Płynęliśmy w czasie burzy po Śniardwach, chodziliśmy po linach, bawiliśmy się w chowanego, ale ta zabawa skończyła się tym, że wszyscy spotkaliśmy się przy pewnej górce i zaczęliśmy się z niej turlać i biegać po nie na bosaka do późna w nocy. Tego czasu spędzonego na Mazurach chyba nigdy nie zapomnę i będę go jeszcze długo wspominać :)






Na następny tydzień pojechałam nad morze, do Chałup. Mimo iż pogoda najlepsza nie była, to i tak było bardzo fajnie. Spotkałam tam paru znajomych, z którymi miło spędziłam czas. W cieplejsze dni chodziliśmy na plaże. W morzu wykąpałam się dwa razy (raz zostałam wrzucona do wody w ubraniu). Z moją siostrą i mamą chodziłyśmy na spacery, które zakańczałyśmy jakąś pyszną przekąską np. lodami panierowanymi w mussli, albo goframi na patyku (mniammmm)




Szczerze mówiąc mogłabym wam pisać i pisać o moich wakacjach, ale nie chcę was zanudzać, więc kończę. Mam nadzieję, że tak jak ja spędziliście świetne wakacje.

A tu takie 2 wakacyjne nutki dla was: Ain' nobody-Jasmine Thompson i Heartbeat-Margaret




 W takim razie do zobaczenia w kolejnym poście (o Bieszczadach, gdzie spędziłam prawie cały sierpień) Paaaa!



4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, powodzenia w gimnazjum :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, Twój wujek jest przezabawną osobą :D
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥