środa, 27 lipca 2016

Return


Witajcie! Dawno mnie tu nie było. Co ja gadam, nie było mnie tu całe wieki. Ostatni mój wpis na tym blogu był rok temu. Ale postanowiłam wrócić (chociaż na chwilę), bo bardzo mi tego brakuje. Takie wielkie zaległości były spowodowane nową szkołą, większą ilością zadań domowych, projektów, prac badawczych… po prostu jak na studiach ;)

Może nie będę pisała tutaj bardzo dużo, ale postaram się wstawiać jakieś posty w wakacje, jakieś wolne dni, święta itd. Możliwe, że teraz będę wstawiała parę postów dziennie, aby chociaż trochę wam to nadrobić.

A teraz macie tu parę zdjęć z tego roku szkolnego! No i oczywiście jeszcze jakieś piosenki (o moich aktualnych idolach będzie osobny post, bo dużo się zmieniło).











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥