piątek, 20 marca 2015

Banana cake


Witajcie! Dzisiaj upiekłam Bananowego Keksa. Szczerze mówiąc wyszedł mi bardzo dobry, więc postanowiłam wam podać przepis. A więc tak:
SKŁADNIKI:
- mąka pszenna 3 i ½ szklanki
- cukier 1 i ½ szklanki
- oliwa 2/3 szklanki (dwie trzecie)
- jajka 4 sztuki
- czekolada gorzka ok. 150g (zależy kto co lubi)
- proszek do pieczenia 1 łyżeczka
- otarta skórka z 1 cytryny
- banany 4 sztuki
- soda oczyszczona ok. 1 łyżeczki
- orzechy: arachidowe, laskowe, włoskie (możecie dać tylko jeden rodzaj lub wszystkie rodzaje)
- szczypta soli i dobrego humoru

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Olej, cukier, sól i skórkę z cytryny ubić, aż cukier się rozpuści. Dodawać po jednym jajku, nadal ubijając na puszystą masę. Mąkę wymieszać z sodą i proszkiem do pieczenia i dodawać po jednej łyżce do masy.
Na końcu pokrojoną w kostkę czekoladę, pokrojone banany i posiekane orzechy.
Ciasto przelać do wyłożonych papierem do pieczenia foremek keksowych.
Piec 50-60 minut w temperaturze 175-180 stopni.
 Jeżeli chcecie możecie później ozdobić keks lukrem lub pudrem. Miłego gotowania J

Gdybyście mieli jakiś problem lub chcielibyście przesłać jakiś swój przepis to piszcie na moją pocztę: majowka.blog@gmail.com

-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥