czwartek, 12 marca 2015

My hobbies

Cześć! Przepraszam, że tak późno wstawiam tego posta, ale nie miałam wcześniej czasu. W tym poście opowiem wam o moich hobby. Mam nadzieję, że wam się spodoba J



Gram na pianinie i gitarze. Od niedawna polubiłam grę na pianinie, choć długo mi to zajęło (6 lat). Ludzie, którzy mnie znają (głównie koleżanki) pewnie nie uwierzą, ale cieszę się, że rodzice zmuszali mnie do grania na pianinie. Teraz gram coraz ładniejsze utwory (znanych wykonawców) i lubię usłyszeć je w moim wykonaniu na pianinie. Na gitarze gram prawie rok, ale jak na razie to podoba mi się to.



Od pierwszej klasy tańczę taniec irlandzki. Bardzo to lubię, choć ostatnio zrobiłam sobie mała przerwę, bo muszę się uczyć do sprawdzianu szóstoklasisty.




Oczywiście kocham rysować (ale później wstawię jakieś rysunki) oraz robić zdjęcia.
A co wy jakie macie hobby?

1 komentarz:

  1. Ja również gram na gitarze i pianinie! :) Super post. :D
    Zapraszam do mnie: /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥