poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Easter time

Witajcie kochani!
Dzisiaj opowiem wam jak spędziłam Wielkanoc oraz Śmigus Dyngus.
Wielkanoc spędziłam u babci razem z całą rodziną. Pyszne jedzenie i ciasta gościły na naszych stołach jak co roku. Babcinym wypiekom nie można się oprzeć J

Przepraszam was, że w tym poście będzie mało zdjęć (tylko kilka moich prezentów), ale nie wzięłam aparatu. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Była godzina 0:01, poniedziałek-Śmigus Dyngus. Mój pierwszy cel-tata-polany.
Razem ze znajomymi zaliczyliśmy wielką bitwę wodną! Ja latałam z dwiema butelkami lejąc każdego, kto się nasunął. Oprócz butelek i jajek z wodą (typowych psikawek) w bitwie brały udział również wąż ogrodowy oraz miski i wiadra pełne wody. Było super!
A jak wy spędziliście Święta Wielkanocne? Piszcie w komentarzach J








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥