sobota, 4 kwietnia 2015

Saturday & baskets


Dziś Wielka Sobota!
Mój koszyczek już przygotowany, dom przystrojony. Czuję tą świąteczną atmosferę. Ostatnie smakołyki pieką się już w piekarniku. W całym domu pachnie słodko i pięknie.

Ten post będzie krótki (za co bardzo was przepraszam), ale jeszcze muszę tyle rzeczy przygotować L Cieszę się, że znalazłam chociaż chwilę, aby napisać coś dla was. Teraz postaram się do was pisać częściej (i więcej), bo jestem już po sprawdzianie szóstoklasisty.

Przypominam wam, abyście weszli w Moje rysunki, gdzie znajdziecie moje szkice, bazgroły i wypociny


Do zobaczenia w następnym poście! Pa, pa J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ♥

♥ Do każdego bloga zaglądnę i zostawię po sobie ślad ♥

♥ Jak mój blog ci się spodoba zaobserwuj ♥